PRZENIESIENIE AKCJI

Tu autor nie tylko przenosi akcję w realia zagraniczne, ale dodatkowo zaciera te re­alia, każąc bohaterowi znajdować się bez prze­rwy w stanie zamroczenia alkoholowego. Sama zaś zbrodnia — tym razem owocująca trupami znajdo­wanymi na każdym kroku — gubi konstrukcję opowieści kryminalnej, stając się makabryczną igraszką z martwymi ciałami, których pochodze­nia nikt w gruncie rzeczy nie chce zbyt dokładnie ustalać. O ile więc u Alexa ucieczka w rzeczywis­tość zagraniczną służyła odbudowie matematycznej precyzji dedukcji kryminalnej, u Kaczanowskiego ten sam zabieg nie dawał w efekcie niczego; nisz­cząc realizm nie odbudowywał klasycznych reguł gry.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam Cię na moim blogu, będą tu poruszane tematy odnośnie mieszkania, ponieważ to jest mój konik. Bardzo serdecznie zapraszam Cię do lektury 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone